Darmowe gadżety szkolne - Nagłaśniamy akcje społeczną!

20:20 Books My Love 8 Comments



 Moi Drodzy!

Napisał do mnie Mateusz Pawłowski, który jest uczniem IV  klasy Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej. Zorganizował on niezwykłą akcję społeczną, polegającą na obdarowywaniu dzieciaków gadżetami szkolnymi.

Dobrze czytacie Mateusz ma mnóstwo wspaniałych materiałów potrzebnych w szkole, którymi chętnie obdaruje dzieci, których rodzice nie zawsze stać na nie.

Gadżety to: naklejki, zeszyty, notesy, plany lekcji, linijki i zakładki do książek.

Jeżeli możecie udostępniajcie, posyłajcie dalej informacje o tej wspaniałej akcji Mateusza, niech mnóstwo osób się o niej dowie, żeby można było pomóc najbardziej potrzebującym.

Gadżety można odebrać kontaktując się z Mateuszem Pawłowskim pod numerem tel. 505904182 lub mailowo: info@paywin.pl.
Gadżety są przekazywane do wyczerpania zapasów.
O szczegółach akcji możecie się dowiedzieć również TUTAJ

You Might Also Like

8 komentarzy:

  1. Już słyszałam wiele o tej akcji, i w stu procentach ją popieram
    jestem całym sercem z organizatorem i uczestnikami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też słyszałam o tej akcji, powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna akcja!
    Pozdrawiam,
    www.jeilliebean.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł - oby coraz więcej ludzi, którym się "po prostu" chce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja! Mateusz pomógł mi niedawno przy zbiórce na rzecz Domu Dziecka, przekazując szkolne gadżety :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń