SHARE WEEK 2017





SHARE WEEK 2017
SHARE WEEK 2017 to akcja wymyślona przez Andrzeja Tucholskiego, w której Twórcy (Blogerzy, Youtuberzy, Podcasterzy) polecają Twórców. 

Pierwszy raz biorę udział w tej akcji i podoba mi się bardzo, bo każdy z Twórców ma możliwość polecić innym swoich ulubieńców, a czytając inne polecenia poznawać nowych. W końcu poczta pantoflowa jest najlepszą formą polecenia.

Wszystkie informacje o akcji znajdziecie TUTAJ

Moje polecenia blogowe:

1) Tygrysica czyli niesamowity blog Aleksandry, którym jestem oczarowana od dawna. Jej lekkość pióra, dobór słów, swoboda płynąca z tekstów sprawia, że wpisy pochłaniam bez reszty. Mimo, że część gatunków, które wybiera Aleksandra różni się od moich upodobań jestem zachwycona jej sposobem pisania i przyciąganiem uwagi

2) Magda Malutko z blogu Malutko od kuchni, to cudowny blog kulinarny, który łączy proste przepisy, ze zdrowymi składnikami, z których wychodzą przepyszne dania okraszone na stronie boskimi zdjęciami. Magda ja naprawdę czekam na Twoją książkę!   

3) Akademia pozytywnej kobiety, którą stworzyła Monika Jabłońska, to miejsce, gdzie każda kobieta poczuje się dobrze, bezpiecznie, jak wśród dobrych przyjaciółek. To kopalnia dobrej, pozytywnej energii i cudownego kopa w tyłek aby ruszyć dalej: ze swoimi celami, pragnieniami, marzeniami! 

Wybór tylko trzech blogów nie był łatwy, bo na liście miałam jeszcze inne wspaniałe blogi. Bardzo zależało mi, żebyście poznali właśnie te niezwykłe kobiety, które swoją cudowną pasją dzielą się z nami. 

Etykiety: ,