Pierwsze urodziny bloga!









Pierwsze urodziny bloga!

Niesamowity jest fakt, że mój blog obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny. Patrząc z perspektywy ostatnich dwunastu miesięcy to nawet nie spodziewałam się, że będę w miejscu, w którym jestem teraz (nawet nie wiedziałam, że można tutaj być!) i chciałabym wszystkim bardzo podziękować za liczne odwiedziny tutaj, jak również w mediach społecznościowych, za liczne komentarze i miłe słowa! Bardzo mnie one mobilizują do dalszej pracy i rozwoju!


Co ważnego wydarzyło się w ciągu tego roku?

W czerwcu moja opinia na temat "Promyczka" ukazała się w SOFA - dwumiesięcznik literacki

Wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronę 66 !

W sierpniu pierwszy raz wzięłam udział w kampanii klubu książki Przeczytaj & Podaj Dalej. Miałam przyjemność podjąć wyzwanie Joli i wypowiedzieć się na temat "Klasyka literatury, którą każdy powinien przeczytać". Cały artykuł można przeczytać TUTAJ 


A we wrześniu w ramach tej samej kampanii miałam przyjemność wypowiedzieć się u Krysi na temat "Czy rzeczywiście poradniki, książki biznesowe i motywacyjne są nie potrzebne i nic nie warte? Uzasadnij na wybranym i przeczytanym przykładzie."  Pisanie tego artykułu przyniosło mi dużo radości! Zachęcam do przeczytania całego tekstu TUTAJ

Słyszeliście o Wielkiej Wymianie Książkowej - Przeczytaj I PODAJ DALEJ - II edycja? W październiku organizatorkami były: Magda z Save the Magic Moments oraz Dagmara z Socjopatka.pl. Była to przecudna zabawa, która mnie osobiście sprawiła wiele przyjemności i miałam przyjemność wymiany z przecudnymi dziewczynami! 
Kolejna edycja na wiosnę przyszłego roku (na pewno dam Wam znać!) i wziąć w niej mogą udział wszyscy zarówno czytelnicy, jak i blogerzy.

Dodatkowo miałam przyjemność uczestniczyć w WroBlogu oraz pojawiłam się na Targach Książki w Krakowie i we Wrocławiu (czemu mnie tam dotąd nie było?).


W ciągu roku udało mi się opublikować ponad 100 wpisów a wśród nich wyróżniliście Top 8:

1. Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek - Mary Ann Shaffer
2. Promyczek - Kim Holden
3. FaniMani.pl czyli jak kupować książki i pomagać innym
4. 20 Pomysłów na prezent - gadżety dla moli książkowych!
5. Oswoić narkomana - Robert Rutkowski w rozmowie z Ireną A. Stanisławską
6. Duński przepis na szczęście - Alexander Jessica, Sandahl Iben Dissing
7. PRZECZYTAJ & PODAJ DALEJ czyli WYMIANA KSIĄŻKOWA
8. Dziecko last minute - Natasza Socha


Dodatkowo mam wielką prośbę do Was Moi Drodzy Czytelnicy. Cały czas pracuje, aby teksty pojawiające się na stronie były coraz lepsze i atrakcyjność strony, jak największa, w związku z tym chciałabym prosić o wypełnienie krótkiej Ankiety, która pomoże jeszcze lepiej się rozwijać. Będę wdzięczna za wszelkie sugestie!

Etykiety: ,