TOP 10 książek na WAKACJE
Poniżej przedstawiam zestawienie TOP 10 książek na wakacje, przy których relaks gwarantowany:
Promyczek - Kim Holen
Kim Holden stworzyła najpiękniejsza postać literacką jaką
do tej pory miałam okazję przeczytać. Jest to niezwykła opowieść o
kobiecie, która emanuje ciepłem, dobrym humorem i wielkimi pokładami
optymizmu, mimo, że jej życie nie należy do najłatwiejszych. Ale jak to
ona pewnie by wtedy powiedziała, że przecież nie jest złe, inni mają
gorzej. Całą recenzję możesz przeczytać TUTAJ
Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes
Lou opiekuje się Willem Traynorem, który dwa lata temu
uległ poważnemu wypadkowi. Został on potrącony przez motocyklistę i od
tej pory jest całkowicie sparaliżowany. Choroba zabrała mu wszystko,
przestał być młodym businessmanem, który osiąga sukcesy, przestał
podróżować, uprawiać rożnego rodzaju sporty. Jest zrozpaczony swoją sytuacją i nie umie jej zaakceptować. Całą recenzję możesz przeczytać TUTAJ
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton
Piękna
i barwna opowieść opisywana oczami Avy Lavender, która urodziła się ze
skrzydłami anioła. Całą recenzję możesz przeczytać TUTAJ
Trzy siostry - Susan Mallery
Tytułowe trzy siostry to trzy domy położone na wzgórzu na małej wyspie
Blackberry, gdzie wszyscy mieszkańcy się znają i wiodą spokojne życie.
Każdy dom zamieszkuje inna kobieta. Całą recenzję możesz przeczytać TUTAJ
Nie zmienił się tylko blond - Agata Przybyłek
Iwona matka czwórki dzieci, przykładna żona i pisarka. Pewnego dnia
odkrywa, że jej mąż ją zdradza i jej świat wywraca się do góry nogami.
Postanawia zabrać dzieciaki i cały swój dobytek na wieś do swoich
rodziców, aby tam zastanowić się co zrobić dalej. Całą recenzję możesz przeczytać TUTAJ
Awaria małżeńska - Natasza Socha, Magdalena Witkiewicz
Historia
dwóch kobiet zastanawiają się nad odejściem od swoich mężów. Plan
niestety albo stety pokrzyżował wypadek w autobusie, w którym kobiety
odniosły poważne uszkodzenie kończyn. Lekarze orzekli, że kobiety muszą zostać w szpitalu przynajmniej 3 tygodnie. Całą recenzję możesz przeczytać TUTAJ
Mam na imię Lucy - Elizabeth Strout
Lucy
trafia do szpitala na prosty zabieg, po którym miała wyjść po kilku
dniach, jednak jej stan się pogarsza i lekarze nie wiedzą dokładnie
dlaczego. Ostatecznie bohaterka spędza w szpitalu kilka tygodni. Całą recenzję możesz przeczytać TUTAJ
Klub szczęśliwych żon - Fawn Weaver
Autorka postanawia założyć klub szczęśliwych żon, a oprócz tego wyrusza w
podróż do 12 krajów na 6 kontynentach aby porozmawiać z małżeństwami z
ponad 25-letnim stażem i poszukać receptę na szczęśliwe małżeństwo. Całą recenzję możesz przeczytać TUTAJ
Dzień, w którym nauczyłem się żyć - Laurent Gounelle
Akcja książki dzieje się w San Francisco. Jonathan wiedzie w miarę
spokojne życie. Ma pracę, znajomych, córeczkę, byłą partnerkę. Aż
pewnego dnia spacerując napotkana cygankę, która czytając mu z ręki
przepowiada mu, że niedługo umrze. Całą recenzję możesz przeczytać TUTAJ
Krzyk ciszy - Elizabeth Flock
Elizabeth Flock zabiera nas w piękną podróż, opowiadając historię
kobiety, która zdawałoby się ma wszystko: męża, świetną karierę,
przyjaciół ... aż do momentu, gdy któregoś dnia chce popełnić
samobójstwo. Całą recenzję możesz przeczytać TUTAJ
Etykiety: 2016, książki, zestawienia książek